Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Житник М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Федорова І. І. Компетентнісний підхід як управлінський механізм реорганізації системи вищої освіти України [Електронний ресурс] / І. І. Федорова, М. М. Житник // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2013_3_8 Стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, що стає обов'язковою складовою економічного розвитку країн, ставить перед суспільством завдання формування високоякісних спеціалістів із навичками практичної діяльності, а не лише досконалою теоретичною підготовкою. Досліджено різнобічні теоретичні аспекти компетентнісного підходу як управлінського механізму реорганізації системи вищої освіти України. Надано характеристику ключових категорій компетентнісного підходу: компетенції як сфери діяльності, значимої для ефективної роботи організації, у якій індивід має виявити певні знання, уміння, поведінкові навики, гнучкі здібності і професійно важливі риси особистості та компетентності як ступеня вираженості наявного у людини професійного досвіду в рамках компетенції конкретної посади. Обгрунтовано необхідність використання практичної складової в процесі здобуття освіти у дискурсі діяльнісного підходу в філософії управління. Досліджено законодавчу базу України в контексті реалізації та запровадження компетентнісного підходу. Запропоновано авторську методику практичного впровадження управлінського механізму надання компетентнісної освіти, що базується на використанні розробленого алгоритму побудови навчального процесу, який включатиме три основних етапи, кожен з яких сприятиме формуванню мислячого індивіда, підготовці студентів до свідомого і відповідального досягнення знань, єдності теоретичного та практичного навчання. Дана методика може бути використана під час розробки практичних елементів реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти України.
| 2. |
Житник М. М. Розвиток ідеї громадянського суспільства у філософській репрезентації: актуальність для України [Електронний ресурс] / М. М. Житник // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 114. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_114_50
| 3. |
Житник М. М. Благодійність у процесі формування гуманістичної аксіосфери громадянського суспільства [Електронний ресурс] / М. М. Житник // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2017. - Вип. 12. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2017_12_9 Розглянуто характеристику благодійності як складової громадянського суспільства, що розвивається на основі принципу гуманізму в сучасному суспільстві. Стаття грунтується на комплексному дослідженні в діалектичній взаємодії тріалогу одиничного, особливого та загального, що дало можливість розглянути окремі явища в розвитку та взаємозв'язку, єдності та протиріччях, зокрема під час вивчення та аналізу окремих понять. З метою уявного відходу від несуттєвих властивостей зв'язків, які характеризують окремі поняття, з одночасним виділенням їх найважливіших рис використано метод абстрагування та індукції. вперше було окреслено Взаємозв'язок методологічних підходів та різнопланових практичних версій розвитку благодійності та життєздатностей громадянського суспільства на основі гуманістичного принципу. Розроблена та запропонована до використання ієрархічна піраміда благодійності, критеріями розміщення елементів якої є створення найбільш сприятливих умов для практичного розвитку людини в цілому та її гуманістичних якостей зокрема, що співставлється та є прямозалежною з пірамідою потреб А. Маслоу. Введено та розтлумачено поняття "активна благодійність" як діяльність, що комплексно вирішує проблеми соціального характеру. Благодійність, як інституційна та ресурсна складова громадянської діяльності, виступає одним із практичних шляхів побудови суспільства на принципах гуманності, Однак, не всі форми благодійності є однаково ефективними. Представники активної благодійності, найвищого щабля ієрархічної структури благодійності, є фінансово-стабільні, свідомі особистості, що безпосередньо виступають практиками гуманізму та є найбільш результативними.
| 4. |
Плаксін С. В. Метод оперативного контролю та управління електрохімічним накопичувачем енергії у складі систем електрозабезпечення транспортних засобів [Електронний ресурс] / С. В. Плаксін, А. М. Муха, Д. В. Устименко, М. Я. Житник, Р. Ю. Левченко, Є. М. Чуприна, О. О. Голота // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 6. - С. 39-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_6_6
| 5. |
Плаксін С. В. Імпульсний метод оперативного контролю та управління зарядним процесом накопичувача енергії [Електронний ресурс] / С. В. Плаксін, М. Я. Житник, Р. Ю. Левченко, С. Я. Остаповська // Технология и конструирование в электронной аппаратуре. - 2022. - № 1-3. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TKEA_2022_1-3_5
|
|
|